جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

 Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

SVE ME NA TEBE PODSJETI

 (Rima na I)

Sve me na tebe podsjeti,

svake smeđe oči,

dvoje na klupi,

slatkih laži

šapati.

Nekad smo tako sjedili,

na klupi,

slafke laži

šaptali.

Sve me na tebe podsjeti,

u šetnji

parovi,

s rukom u ruci.

Nekad smo se tako šetali,

s rukom u ruci.

Sve me na tebe podsjeti,

neplivaći

u vodi.

Učio sam te plivati.

Sve ne na tebe podsjeti,

cvjetovi

u travi,

crveni,

žuti,

plavi.

Nekad smo ih brali.

Sve me na tebe podsjeti,

jorgovani,

procvali,

bijeli

i plavi.

Grane smo im lomili,

mirisali,

bukete kući

nosili,

u vazi,

na stolu, da miri.

Svaki,

osmjeh ženski,

na tebe me podsjeti.

Svako jutro

na tebe me podsjeti,

svježe kahve mirisi.

Zajedno smo je pili.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *