جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

U CRNOJ NOĆI

Ibrahim Ibrahimovic

U CRNOJ NOĆI

 

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

U CRNOJ NOĆI

(Rima na I)

Niko me više ne zove: "Dragi",

niko ne pita: "Kako si"?

Bole li me kosti, mogu li ići,

šta pijem, imam li jesti?

Nema drage, da me razveseli,

tugu sa mnom da podijeli.

Sam ću ovu zimu, zimovati,

njeno tijelo, neće me grijati.

Nikog noćas, da mi se približi,

tišinu pijem, živim u samoći,

teturam danju, starost noseći.

Godine prošle, ko rijeke talasi,

ne plačem, al' ću zaplakati,

ubogi starac, u crnoj noći.


 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *