جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

SINE JEDINI

Ibrahim Ibrahimovic

, Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

SINE JEDINI

(Rima na I)

Sine, jedini,

nešto ću ti

o životu reći!

Kad te sine, život rani,

nemoj se tada lako predati.

U toj borbi

snažno se brani,

u životu uvijek se bori.

U životu slabić ne budi,

nemoj se nikad predati.

Patnju u duši,

nose svi,

život se nikom ne smiješi,

ne daj sine, dragi,

da te život sruši!

Sine, drugi,

u životu se mnogo griješi,

uvijek ćeš greške praviti,

al'ne zaboravi,

na greškama se uči!

Greše mnogi,

greše svi,

eh, kad bi mogao greške ispraviti,

život bi,

drugačije počeo teći,

u mojoj su me prošlosti,

mnoge greške znale opeći!

Sine, drugi,

neka ti život ko rijeka žubori,

neka ti sunce uvijek sjaji!

Život je pitalac čudni,

i nikad ti

neće sve odgovore dati.

Sine, jedini,

od života pakao ne pravi,

život je ispit najteži,

teška pitanja će ti dati,

nikad nećeš sve znati!

Sine, mili,

u životu se pati,

kad te sine život rani,

do zadnje kapi krvi,

ti se bori,

ti se sine, zainati,

na plemenit način mu vrati!

Sine, drugi,

život prolazi,

leđa mi krivi,

bore mi pravi,

ne mogu se iskašljati,

mnogo sam htio,

malo toga ostvari,

uskoro ću umrijeti!

Sine, dragi,

ja ću stati,

ti produži,

sa životom se bori,

život je težak,

al'ipak se živi!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *