جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Hady Nuradinovic

~💔Sirotica😔~



Sirotica mak je brala

da bi svojoj majci dala,

to je njena želja bila

al je majka ostavila.

Brala tako, brala

na trenutku je zastala,

lijepi maku - ona reče

od moje mi majke

ništa nema preče..

Ali tebe sada molim

mjesto majke da te volim,

jer za ljubav neznam drugu

samo za jad, bol i tugu..

Poruka je majko tebi

da je čuo niko ne bi,

što me majko ti ostavi

i na mene zaboravi..

Potrebna si meni majko

kao ovo sunce jarko..

da ti želje svoje kažem

sa odlaskom tvojim

nikad se ne slažem..

Zašto majko ti mi ode

imala si i hljeba i vode..

Zašto si me ostavila?

nikad’ me za ruku

kao majka druge djece

u školi nisi vodila..

Nisam majko ipak ljuta

već sam za te zabrinuta,

šta će s’tobom da se desi

kad ja neznam ni sad gdje si..

Vrati se majko u zagrljaj moj

biću majko ja ponos tvoj.💔

@utor/

Hady Nuradinovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *