جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

إبراهيم عبدالفتاح شبل

بريدك

بريدك

وانا بحبك وبريدك

دا ينام قلبي بإيدك

وانا ارسلته ببريدك

علشان حبه  يزيدك

في لقاه يوم عيدك

دايما بيغني نشيدك

دانبضه جوا وريدك

دا الحب راح يفيدك

هو ساكن بنن عينك

ووردي طرح  بخدك

وأناطالب والله ودك

وأناعاوز أعرف ردك

دا.نفسه يكون اهلك

دا الحب خلاك ملاك

عايش أتنفس هواك

و دايما عايش معاك

دا الروح تتمنى لقاك

عاشق بالحياه هواك

و كل ما فيها بيهواك

بريدك واعيش وياك

يا حبي بجد بستناك

دا انا بحبك وبريدك

واناخدامك وحبيبك

و ايدي بحضن إيدك

انا سعدي في قربك

نفسي اكونلك اهلك

بجد لما أجي جنبك

لازم تنور  ليا  دربك

ولأعيش بحب قلبك

وأعيش عمري معاك

دا انا بحبك وبريدك

الشاعر/ إبراهيم شبل


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *