جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Hocu da te imam



Hajde mi reci kako se zoves,

Djevojcice mala da ti budem drug,

Prihvati me molim te  u srce svoje,

Umor me srusijo put mi je je dug.

Zasto me  tako ti tuzno gledas,

Podaj mi nadu makar da se nadam,

Mozes me odbiti ili kako hoces,

Al ja kako mislim da tebi pripadam .

Necu odustati kunem se zivotom,

Za mene si rodjena djevojcice mala,

Ti si mene zanijela sa svojom ljepotom,

I ako to  nikad nisi

 smjeti znala,

Pruzi mi ruku da budemo skupa,

l da nasa ljubav za uvijek traje,

Na prvi pogled ko god se zaljubi,

On se vise nece nikada da kaje.

Hocu da te imam i da budem srecan,

Djevojcice mala ti me moras shvatit,

Nemoze nas niko nikad

rastaviti ,

I ti svoju ljubav moras mi uzvratit.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *