جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ja se nadam



Kud me vode ovi dugi puti,

Da li njima ikad ima kraja,

Ja se nadam da cu stati negdje,

Kada dodjem do tvog zagrljaja,

Puti dugi a ja preumorna,

Od sveg sto mi na san izlazilo,

Ja cu doci da ti sve ispricam,

Nebi li se opet ponovilo.

Nadajuc se da cu tebe naci,

Makar negdje u carima zore,

Kada dodjem sapnucu ti nesto,

Bez tebe je zivjeti naj gore.

A ja znadem da si me cekao ,

Neces kazat I sad mi se nadas,

Mozes kriti svoje emocije,

Kad ja znadem da meni pripadas,

Zar bih mogli jedno bez drugoga,

Kada smo se potpuno srodili,

Da se nismo sreli iznenada,

Ne bih nikad srecu okusili.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

18/11/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *