جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

MË E MIRA!

Sa më ka marrë malli,

Për lulen e bukur,

Për një lule prilli a një lule maji!

Këngë më thur shpirti,

Flutur krah'qëndisur,

Ëndërroj fluturën dimër e behar!

S'foli,ëndrrat mi degdisi,

Në një acar,akullnajë,

Për të digjte dielli,në një ditë acar!

Bijë,je një bijë lule lungari,

Je shpirti më i bukur,

Ti mbyll sytë në krahët e një fluture!

Ike,se di ku,ku ike fluturove,

Mall ndjeva, më zgjove,

Të ndoqa nga pas në porta ku kalove!

Në krahët e t'u,t'u betova,

Ti heshte,nuk fole,

Ëndërra më thotë, je më e mira bel holle!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *