جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic  ·

 

Ti si mi na prvom mjestu



Mogu li ti sapnut jednu tajnu,

Al te molim mozes je uvazit,

Ti si spreman sve za mene dati,

Necu mnogo ja od tebe trazit,

Ti si meni na prvome mjestu,

Mogul i ja isto tebi biti,

Ni za kog te ne bih zamjenila ,

Niti bih te mogla ostaviti.

De mi kazi dal razmisljas i ti,

Da li su nam podjednake tajne,

il ih krijes nesmijes mi reci,

 ili mislis da su nam slucajne.

O tome se mnogo ne razmislja,

Ono samo dolazi po sebi,

Povjerenje stvara pravu ljubav,

Izdalo nas ono nikad ne bih.

Za mene je svetinja velika,

Kada mozes nekom vjerovati,

I kad steknes u njeg povjerenje,

Onda mozes sve od sebe dati.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *