جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Da krasimo polja



Budi safran ja cu ljubicica,

Da rastemo u rano proljece,

Da krasimo polja i livade,

I niko nas rastaviti nece.

I mi cemo uvijek  skupa biti,

Proscvijetati a I mirisati,

Kad se spoje dva mirisa jaka,

Tad ce svako do nas da navrati.

Jer ja volim tvoju plavu boju,

Svijetlo plava kao moje oci,

Plavi safran ljubicicu cuva,

Nikad nece biti u samoci.

Kad mrak padne ona sama nije,

Zajedno ce cekat zoru ranu,

Zajedno ce snivat slatke snove,

I procvijetat u jednome danu.

Safran kaze ljubicici plavoj,

Nikada te nikom ubrat nedam,

Ljubicice ljepotice moja,

Hocu samo u tebe da gledam.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *