جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

LETE ŽDRALOVI

 

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

LETE ŽDRALOVI

(Rima na I)

Lete ždralovi,

ždralovi,

sivi...

Ždralovi

su na visini,

krila raširili,

na Jug su pošli,

lete prema Nilu i

Africi,

dole će zimovati...

Lete ždralovi,

kliktaj im jeći,

u jesenjoj noći,

mnoge gore

će preletjeti...

Životi

su okovani...

Lete ždralovi,

srce mi

leti...

Rastankom ne prijeti...

Zovu me vozovi,

jednim ću poći,

ove noći,

dok sanjaju sanjari...

Lete ždralovi,

i

ja ću otići,

nećemo se

više viđati.

Kamenom me,

u glavu pogodi,

i

zaboravi me,

zaboravi!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *