جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ne bih te izdala



Da li si ikad razmisljao o tome

Kada di zatrebam da ti budem drug,

Ja te nikada nebih izdala

Moramo shvatit da zivot nije dug.

Potrebni smo sada jedno drugome

Kada smo se srodili nek i dalje traje,

Ti i sam znas da nemozemo razdvojeni

Zasto bih to radili da se neko kaje.

Ti i sam patis kada me ne vidis

A znas i dobro da patim i ja,

I ako se pravim da mi je svejedno,

Meni tvoja dusa jos uvijek prija.

Potrudi se molim te da ne zaboravis

Srecne dane kada si me upoznao,

Od srece si bijo sav uzhicen

I rekao si da me nikad nikom ne bih dao.

Zasto bih sada stavili pod noge

Nasu srecu koja nam je vazna,

Ja cu da ti budem uvijek  podrska

Dusa ti moja prija jer znas da nije lazna.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *