جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Osmijeh su mi ukrali



Ko mi ukrade osmijeh sa lica,

Cesto zaplacem i  zapitam se sama,

Zasto je zivot okrutan bio,

Odgovor trazim vec godinama.

Ko ti ukrade djetinstvo tvoje,

Djevojcice mala ociu plavih,

Dali se iko zapita ikad,

Ko ti toliku ranu napravi.

Zelim za uvijek  da ostanem djete,

Makar u sjecanju duse svoje,

Neka me miluju plavo oku ,

To su vam jedine zelje moje.

Niko me nikad ne pomilova ,

Ja sve izgubih u djetinjstvu ranom,

Zato zelim biti djete u dusi,

O tim razmisljam i nocim i danom.

Za to mi je sada zelja velika,

Da pomilujem djecu cijeloga svijeta,

Da im pruzim ljubav i osmijeh,

Neka i njima cvijece srece cvijeta.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *