جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

U DUA MAL MBI MALET

Përshëndetje! Lexoj poezi të ligjëruesve ,në gjuhën e ëmbël shqipe,dhe të poetëve me gjuhën e ëmbël nëpër botë, ndihem shumë keq,që të tërëve s'ju ndjek dot,ndjek dhe punën,ata pak nxënës i kam të florinjtë,ata më mbajnë në jetë e shpirtin ma mbajnë gjallë , të ardhmes vetëm asaj i them më fal! Respekt për të gjithë që më respektoni e komentoni,

ndaj jush ndihem në faj,mos heshtni,ligjëroni,dhe vet jeta do t'u thotë më fal!

Respekt për të gjithë miqtë e mi,jo vetëm në Shqipëri,në të gjithë botën besimtare,malet vjen koha rrënohen,unë dua që ju të jeni një mal mbi malet! Suksese!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *