جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

 

Titulli: Qyteti im i dashur.



Qyteti ynë kalon përmes dritave gjithë shkëlqim,

çdo rrugë ndriçon gjithë vezullim.

Qyteti im i dashur,në stinën e këtij dimri,

diku shiten géshtenja té pjekura dhe fara luledielli.

Qyteti im i djersës së punëve të ndershme,

dhe i nxënësve që kalojnë me çantën e shkollës mbi supe.

Qyteti im i zhurmshëm nga thirrjet e tregtarëve,

për shitjen e perimeve dhe frutave.

Qyteti im aty ku dëgjohen patericat e invalidëve,

e thirrjet e fëmijëve të romëve

që rrinë në një qoshe të rrugëve.

Qyteti im i dashur i veshur gjithë shkëlqim

dhe i shumë njerëzve që jetojnë

në skamje e në mjerim.

Qyteti im i dashur,aty ku në sytë e fëmijëve sheh pafajësinë,

dhe në sytë e disa njerëzve sheh ligësinë.

Njerëz me kokë të ulur kalojnë duke shikuar tokën,

varfëria dhe vështirësitë, duken sikur kanë përmbysur botën.

Qyteti im i dashur me të mirat dhe të këqijat e tua,

unë përgjithmonë me zemër të dua.

Fier/23/12/2022

Albania

Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *