جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Ti dashuria ime

.


E mahnitshme dhe e bukur, jo si një lule apo si lartësia e njē peme,

ti je më i bukur se kaq dashuria ime, këtë e tregojnë tik- taket e kësaj zemre.

I dashur,kujdesshëm,i respeķtueshëm deri në thelb,

më mbush me lumturi dhe me dashuri të vërtet.

Sytë janë kaq mahnitës, nuk mund të shikoj mē larg,

janē të mrekullueshëm dhe me shkëlqim tē zjarrtë.

Ti me krahët e tua gjithē trupin  tim e mbështjell,

rrahjet e zemrave tona bëhen melodia më e ëmbël në këtë jetë.

Fier/3/12/2022

Albania

Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *