جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti si moje sve



Ti si moje sunce sto se jutrom radja,

Sa zrakama svojim ti me dorirujes,

Ti si mjesec koji grije me u tami,

Ti kada me vidis nikad ne  mirujes.

Ti si moja dusa bez koje ne mogu,

Cijeli moj se svijet sastoji u tebi,

Ako bih te nekad greskom izgubila,

Da znas ne bih nikad  oprostila sebi.

Ti si moje sve sto opisati mogu,

A znas da ne mogu reci koliko hocu,

Ti me pratis svugdje sa pogledom svojim,

I znas da si meni skratio samocu.

Ti si vjetar koji miluje mi kosu,

 osvjezava lice i njezno me dira,

Svaki uzdah koji ti uputis meni,

Dotaknes mi dusu i nedas mi mira.

Ti si moja knjiga jos ne procitana,

U ruci te drzim I redovno citam,

Nemogu te nikad odvojit od sebe,

Sta bih sa mnom bilo i sama se pitam.

Autor : Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *