جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

S  molitvom svojom



Noc je utihla potok zubori,

To me posjeti na prosle dane,

S molitvom svojom cucim u uglu,

I jedva cekam da mi zora svane .

Da cujem jutarnji cvrkut ptica,

I miris one jutarnje zore,

Dusa mi upija svako sjecanje ,

Misli moje u njoj mi gore.

Osjecam se snazno i bol je nestala,

Sve mi to donosi naj bolju nadu,

Bolne ce misli potpuno nestati,

I ako mi hoce proslost da ukradu .

Da cujem sapat lisca na belom bagremu,

I njegov miris sto osjecah prije,

Da bosih nogu pregazim rijeku,

Nikad mi iz duse izisla nije.

Da suzom zalijem svaki  cvijet,

Mozda je uvenuo kao moja dusa,

Dok sam patila za proslosti svojom,

Niko moj place nikad ne poslusa.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic 30/11/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *