جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

Zylfo Goxhari

VETËM SHPRESËN!

Nëma zemrën tënde dhe hallet e tua,

Mi jep sytë e zinjë, ata sytë e shkruar,

Më shaj me shpirt, më thuaj s'të dua,

Mos më mbush me hije,zemër e uruar,

                   Më thuaj të dua!

Kur ti pije ujë,prisja,poshtë nën rrjedhë,

Prisja një pikë loti,lulet të mi çel,dimër,

Ky dimri i babzitur, si s'na u nda njëherë,

Unë ngela i mjerë, po ti, lule pse nuk çel,

                 Çel,jo lule pa erë!

Ku i vure buzët,buzët, ngjyrë trëndafili,

Atje do pi ujë,të më hapet gryka,zëri,

Zëri t'më këndoj,këngë, si një zë bilbili,

Buzët kur ti puqim, të jenë, ngjyrë karafili,

                 Jeton thëllëza,këndon bilbili

Bukuria ime,si një bardhësi,flokë dëbore,

Mos harro psenë,lulen,lulja menekshe,

Më thuaj ku je,ku jeton,e di s'të ndjek dot,

Premtom,hidh,një gur,do t'a ruaj gurin,

                  Do e ruaj e t'a kthej në dhe!

Ëmbël e lirë do flemë, të dy të përqafuar,

S'duam shtrojë,në një lëndinë zbuluar,

Kur yjet të shuhen bashkë do puthim vesën,

Gjokset në lëkurën e lëmuar,do ëndërrojnë,

             Ato,atë, vetëm shpresën!



***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *