جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Budila te

Dervisa Grabus Colakovic

 


Budila te

Potrazi me u carima zore

Mozda sam ti u snovima bila,

Da ti karmin ostavim na licu

Ja se toga nisam dosjetila.

Budila te poljubcima svojim

A ti nista nisi osjetio,

Snovi su te ponijeli daleko

Da sam s tobom nisi primjetio.

Moja me je ceznja natjerala

Da te gledam dok ti sanjas mene,

Uzivasmo skupa obadvoje

I nase su zelje ostvarene.

Oci su me ocarale tvoje

Jer me tvoja ljubav uvijek grije,

Da sam znala da mislimo isto

Ja bih tebe trazila I prije.

Ja pozeli da ponovo dodjem

Svaka ptica leti jatu svome,

I ne zelim ostavit te  nikad

Jesil ikad razmislj'o o tome.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *