جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

DËGJONI ZËRIN TIM!

Shtiri një dhi dhe,ngordhën dy kecërr,

Therën një dhi plakë,thanë s'pjellë më,

Në barkë mbante jo dy por tre kecërr,

Një dhi me brirë të artë,se nga doli,

Na la pasardhës jo një e dy,marrshala,

Na la mbi krye karçinët,pjellë e errësirës,

Sa shumë na la mbi njëqind dreqër!

Mëkat tha dhe zoti,janë shumë të marrë,

Një vatër plotë për një ditë, këta e thajnë,

Hidhi ku të duash në pus a në humnerë,

Dhe në gërrje,lindin dhe njëqind të tjerë,

Janë më keq se oktapodi me tetë këmbë,

Janë si hidra,më keq,të lënë dhe pa rrënjë,

Nesër mos më thoni pse heshte,mos thoni,

      ...        Pse nuk ua kam thënë!

11/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *