جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Hoces li mi srce posuditi

Hoces li mi srce posuditi

Jer ono je u mojim rukama,

Da oboje umremo zajedno

Bolje nego zivjet u mukama.

Ja sam ti ga davno prisvojila

Al ti nisi to ni osjetio,

Ono kuca ja ga samo cujem

Zasto bi se na mene ljutio.

Ono ti je bilo zatajilo

I zato sam ja ga preuzela,

Zao mi je da potpuno stane

Mozda nisam to raditi smjela.

Jer ja volim sve da rizikujem

Pa makar me zato osudili,

Uvijek  nekog da napravim srecnim

Zasto drugi nisu takvi bili.

Pomiri se ako ti je dobro

Ako nije mozes odustati,

Ja se necu ljutiti zbog toga

A ti ces se za uvijek  kajati .

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

27/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *