جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

JETË E KRYËZUAR.

Kur jetën t'a kryqëzon sëmundja,

Çdo sekonde i them të qofsha fal,

Luftoj për të deri në frymën e fundit,

Çdo ditë që agon më duket ditë maji,

Ngrohet shpirti më këndon zemra,

Sapo kam lindur, është dita e parë!

Kur jetën t'a kryqëzojnë,je në burg,

Dhe ëndrrat i sheh me kryqin e thyer,

S'të bënë zemra të lutesh,as të falesh,

Unë puth një rreze dielli,ajo e vetme,

Dhe asaj ja nxijnë jetën,ja bëjnë sterrë,

Krekosen retë ,u pëlqen një jetë e mjerë!

Brenda hekurave të kryqëzuar,sa keq,

Majtas,djathtas,në qëndër,hekur janë,

Gjithë skorje,veshur me shumë ndryshk,

Bjenë si gjethet e luleve kur zënë e thahen,

Sa i mirë,sa i poshtër është një fije hekur,

Ngre kështjellë, të lë pa nam dhe nishan!

Kryqëzim,jo jo kryqëzim për të pjellë,

Kryqëzatorët e kohëve më moderrne,

T'a përvielin jetën,të lënë,ngrohu në diell,

Lëndinë lotësh e kthyen këtë tokë,

Ali Pashai i bëri dy behar dhe një dimër,

Jetë e kryqëzuar,doni behar,ua biem,

          Mbushur vetëm me ferrë!

16/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA.


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *