جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kosara sjecanja

Kosara sjecanja

Kosara je moja od celika jaca

Koliko je sjecanja nije to bas malo,

Teza je od svega sto se nosit moze

Ali ipak nekad do nje mi je stalo.

Na dnu mi je u njoj tuga spakovana

I nemoze nikud iz nje da izadje,

U sredini mladost svilom umotana

Tako ti se u njoj sve po nesto nadje.

Na vrhu je ljubav koja uvijek traje

Iz mladosti moje u njoj spakovana,

Prisjetim se cesto i zaplacem nekad

Prisutna je meni skoro svakog dana.

Sjecanja se bude iz kosare moje

I svakoga dana preberem po nesto,

Koracamo skupa i djelimo srecu

Jer ona je nasla um srcu mjesto.

I ne zelim nikad da mi se pohara

U njoj su mi moje drage uspomene,

Smjesticu je sebi kraj jastuka svoga

Ona nece nikad otici od mene.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

10/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *