جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Lutao si trazio me



Ja sam samo tvoja zvijezda sjajna

Ona sto je od nekud poslata,

Kada si me tada pronasao

Bila sam ti zena nepoznata.

Lutao si trazio me svugdje

Dok ja nisam zasjala daleko,

Tebi je se otvorilo nebo

Jer si samo svoju zvijezdu ceko.

Zasjala sam ja na tvome dlanu

Ti me cuvaj da ne idem vise,

Samnom ti je toplo jer te grijem

Ti me cuvaj od vijetra I kise.

Nemoj da te obuzme hladnoca

Ja te molim previ me na grudi,

Svu hladnocu ja cu istopiti

Ti mi samo u prisustvu budi.

Srodicu se s tobom gdjde god bili

Toplota ti moja mnogo prija,

Ako znades postovanje pruzit

Nikad vise necu bit ni cija.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

16/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *