جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Seadeta Bela Juric

Naziv pjesme: NOĆ

Svu noć te sanjam

 budim se iz sna

mislim da si tu

ali realnost je nemilosrdna

Ti nisi tu..

Moje srce u ovoj noĉi razgoljeno je čežnjom

ne mogu da prihvatim da te više nema

probuđena osjetim tugu i potpuna samoća

svojom prazninom dodiruje ovu noĉ.

Voljela bih da možeš svu čežnju da mi ugasiš

taj nezasitni oblak što usadio se u duši mojoj

pun nježnosti i topline...

Taj osjećaj znam da nosim bez zaborava

I koliko god si mi dao ,malo je ljubavi moja.

Al' sve je sad prošlost, sama u  čežnji bdijem

noć tiha i sjajna polako klizi u sjećanje i tugu.

Autor pjesme: Seadeta Bela Juric  /USA


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *