جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

MË THUAJ  TË DUA!

MË THUAJ  TË DUA!

Më thuaj,o njeri i mirë,

Çfarë të them më parë,

Kur t'a morën jetën,

Apo kur të lanë pa varr!

Njoh ëndrrat, shpresën,

Jetoj e ,jam i gjallë,

Më thuaj,ku e ke gropën,

Dhe unë t'a di, ku do të qaj!

Të qaj,për kë më parë,

Për ëndrrat e fshehta,

Për, shpirtin tim të djegur,

Më thuaj ka shpirt të pa tretur?

Vreri vjenë nga brengat,

Ushqimi plotë me helm,

Këngët që i do zemra,

Në helm kurrë si kthen!

Mos më thuaj kurrë të dua,

Thuamë s'të dua njëmijë herë,

Hallet, gjithë brengat e tua,

Në zemrën e vogël vend do ken!

Më thuaj shpirt,s'të besoj,

Më thuaj zemër, të mohoj,

Më thuaj shpirti dhe zemra ime,

Do këndoj,këngën e zemrës t'ime!

Më thuaj, çfarë të duash,

Thuamë ti s'je kurrë për mua,

Një zemër e një shpirt i copëtuar,

Vetëm mos më thuaj,s'të dua!

Pa ty s'jetoj dot, jetë verem,

S'të dua,mos më thuaj asnjëherë,

Kur sytë e shkruar ti mbyllësh,

Do fle unë,do më zëri gjumi i qetë!

08/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *