جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Një ditë dimri.



Me të mbaruar nata dhe zhduket ngadalë,

perëndon dhe dita fillon të zbardhë.

Lind Dielli dhe lëshon rrezet e tij,

edhe pse jemi në stinën e dimrit.

Është shumë i ftohtë mëngjesi në këtë ditë sot.

sa edhe Dielli duket sikur ka lindur fare

kot.

Fërshfërima e gjetheve të pemëve kudo po e ndjej,

tingujt melodik të tyre,sot shumë po më pëlqejnë.

Po eci nëpër rrugë, aty ku po më çojnë këmbët,

po afrohem tek ty shtëpizë e vjetër, aty ku lindën ëndrrat.

Sa shumë e shumë vite larg je ti fëmijëri dhe rinia ime,

me mall e nostalgji do të ju kujtoj në albumin e kujtimeve.

Do kujtoj me shumë mall lojrat dhe ëndrrat e mia,

dalngadalë do më vij edhe mua pleqëria.

Ne të dy do ulemi të pijmë nga një çaj të ngrohtë,

do flasim për ëndrrat tona, që nuk i realizuam dot.

Uroj që fëmijët tanë të kenë një jetë më të mirë,

të iu plotësohet çdo ëndërr edhe çdo dëshirë.

Fier/13/1/2023

Albania

Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *