جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Vjerovah u kletvu

Voljela sam ja Iskreno tebe

Nikada ti nisam bila lazna,

Od pocetka pa do kraja naseg

Tvoja ljubav bila mi je vazna.

I ti si se bas u ljubav kleo

Mislila sam nikad prestat nece,

Ja vjerovah tad u kletvu tvoju

Al se zivot brzo preokrece.

Dosta si mi pomog'o u tome

I ja vise nikom ne vjerujem,

Kad ti neko srcu bol nanese,

Tvoja dusa vise ne caruje.

Dali ces se pokajati ikad

Razmisliti sta ucini meni,

Koja sam ti povjerenje dala

Neces naci ni u jednom zeni.

Mozes li mi pogledat u oci

Iz kojih ti prava ljubav sija,

Mislila sam da cu biti s tobom

Ako necu necu bit ni cija.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic

14/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *