جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

أريد أن..........

ترجمه آز فارسي به عربى

        


  _ ترجمة من الفارسية للعربية_

            -------------------------------

_ بقلم : ناهيده سلطاني _ إيران

_ ترجمة : حامد حبيب _ مصر

  ------------------------------------

_أريد أن أفعل الأشياءَ التي لم أفعلها من قبل مع نفسي أو حتي مع جميع أصدقائي من قبل

_أريدُ أن أفتحَ النوافذَ وأُشغِّل الموسيقى وأتركَ الرياحَ تُغنِّي بلُطفٍ من خلال شِعري.

_أحبُّ أن أتركَ الموسيقى تخترق روحي وأبحث

  عن  المغامرة   في  أماكن  غامضة  والاستمتاع

بالهدوء الجميل في الملاذات الهادئة... في  مكانٍ يسودُه السلام  والوئام  ونشيد المصالحة والأمن والحرية.

أصدقائي الأعزاء !

 دعونا ننغمس في عجائب اللحظة ، حيث يمكننا

تحقيق أحلامنا.

_  دعونا    نغادرُ   صخبَ   الحياة   ونهرب   من

أدخنة  الحياة  ومآزقها  المجهدة  لفترةٍ قصيرة.

_ أريد مراجعة تاريخ الأماكن التي لم نذهب إليها

  من قبل ، وإثراء ذهني بطرق لم أفعلها من قبل ،

  ولا أتوقف أبدًا عن النمو والتعلم والتطور.

_ أعلم  أنه  ستكون  هناك  أيام  ستضايقني فيها      الفوضى والتوتر بشدة ،لكنني لن أفقد الأمل أبدًا لأنني أعلم أن  هذا  مجرد جزء  من سحر حياتي وتميزي.

_أحب أن  أسرقَ لحظاتٍ من الليل عندما  يكون

العالم نائمًا، للاستمتاع بهدوء  الوقت وبعد  ذلك يمكنني بسهولة التحدث بكلماتي بثقة.

_أريد أن أعيشَ كل يوم على أكمل وجه وأن أجدَ المعجزات الصغيرة في الأشياء العادية التي تجعل قلوبنا تبتسم.

_دعونا نحول وجهنا إلى النور ونترك وراءنا الريح الرهيبة ونختبر الأفراح التي تتحدى عقولنا.

_دعونا  نعيش  في الحب ، لأننا  عندما نكون في

حالة حب نشعر بالروعة.

_ سننام عدةَ مرات لنرتاحَ بين ذراعَي شرنقتِنا.

لذلك عندما تمنحنا الحياةُ الفرصةَ لمتابعة أحلامنا ، فلنستغل الفرص بتفاؤل.

فنحنُ لا نعرفُ ماذا سيأتي  بنا غدًا ،  لذلك  دعونا نستمتع اليوم بهذه الهدية الرائعة ...

دعونا نحب بشغف ونعيش بهدف أن تستمع قلوبنا بالحياة .

___________________

می خواهم کارهایی را که تا به امروز انجام نداده ام با تو و با شما و با تمام دوستان انجام دهم .

می خواهم پنجره ها را باز کنم ، موسیقی را بلندتر کنم و اجازه بدهم باد در لا به لای موهایم نوازشگرانه آواز بخواند .

دوست دارم موسیقی ، در روح من نفوذ کند و بدنبال ماجراجویی در مکان های مبهم باشم و از آرامش زیبای خلوتگاه های مسالمت آمیز لذت ببرم .

جایی که صلح باشد و یکدلی و آواز آشتی باشد و امنیت و آزادی

دوستان عزیزم بیایید در شگفتی لحظه ها غوطه ور شویم در جاده هایی گام بر داریم که منتهی می شود به جنگل ، آواز پرندگان و شر شر آبها . جایی که رویاهای ما می توانند آنجا جان بگیرند .

بیایید حتی شده برای مدت کوتاه خود را گم کنیم از هیاهوی زندگی و فرار کنیم از دودها و مخمصه های پرتنش زندگی .

می خواهم تاریخ مکان هایی را که هرگز نرفته ایم مرور کنم ، ذهنم را به روش هایی که هرگز انجام نداده ام غنی و پر بار کنم و هرگز از رشد و یادگیری و تکامل دست برنکشم .

می دانم روزهایی هم خواهند بود که آشفتگی ها و تنش ها مرا سخت در هم خواهند فشرد . اما هرگز امیدم را از دست نخواهم داد زیرا می دانم این فقط بخشی از جذابیت زندگی من و منحصر بفرد بودن من است .

دوست دارم لحظاتی را از شب بدزدم که دنیا برای لذت بردن از آرامش زمان در خواب است و آن وقت راحت می توانم سخنانم را با طمانینه بر زبان بیاورم .

می خواهم هر روز را با تمام وجود زندگی کنم و معجزات کوچکی را در میان چیزهای معمولی بیابم که قلب ما را بخنداند .

بیایید صورتمان را به سمت نور برگردانیم و بادهای هولناک را پشت سر بگذاریم و شادیهایی را تجربه کنیم که ذهن ما را به چالش می کشانند .

بیایید عاشقانه زندگی کنیم زیرا وقتی عاشق هستیم احساس خارق العاده بودن را داریم .

ما زمانهای زیادی را برای استراحت در آغوش پیله خود خواهیم خفت .

پس زمانی که زندگی به ما فرصت می دهد تا رویاهای خود را دنبال کنیم ، بیایید با خوش بینی از فرصت ها استفاده کنیم .

ما نمی دانیم فرداها حامل چه ارمغان هایی برای ماست ، پس بیایید از امروز برای هدیه فوق العاده ای که هست لذت ببریم ...

بیایید با اشتیاق عشق بورزیم و با هدف زندگی کنیم و همیشه پیرو قلبهایمان باشیم .

_______________

_نويسنده : ناهيده سلطاني _ إيران

_ مترجم : حامد حبيب _ مصر


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *