جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dal me sanjas





De mi reci da li ikad spavas

Sto si noci za dan zamjenio?

Jesil bolan il te tuga mori

Zar me nisi jos zaboravio.

Dal me cekas i  spavat ne mozes

Pa te more tako ruzni snovi,

Ili sanjas da si sa mnom srecan

Da li zelis da ti se ponovi.

I j as sam ti uvijek u  blizini

I ja noci sa tobom provodim,

U snovima cesto mi se desi

Bosi nogu do tebe dohodim.

Nekada sam cijelo vece putnik

Posjetim te nikog se ne bojim,

Cijelo vece proputujem sama

Dugi puti al milje ne brojim.

Posmatram te stojim pored tebe

Ponekad ti znoj sa cela brisem,

Dok ti spavas i srecnu me sanjas

Ja sam tuzna i samo uzdisem.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

6/2/2023

Autorska prava zadrzana

Foto sa interneta


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *