جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dal se brines

Bez tebe sam kao da me nema,

Bez tebe je sve mi naopako,

Tugu lijecim a lijeka joj nema,

I kamen bi od jada zaplak'o.

Dal se brines da mi lahko nije ,

Navikla sam da mi drustvo pravis,

Hocel nam se ostvariti zelje,

il ces svojim putem da nastavis.

Obadvoje patimo u tami,

I cekamo kad ce doci vrijeme,

Da budemo ponovo zajedno,

Ti nemozes zivjeti  bez mene.

I meni je isto k'o i tebi,

Proganja me ceznja svakog trena,

Kad ne vidim tebe jednog dana,

Osjecam se kao izgubljena.

Nemozemo jedno bez drugoga,

Jer lijecimo jedno drugom rane,

Ti si meni a i ja sam tebi,

Uvijek bili rame za plakanje.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

8/2/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *