جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

I ti si sam


Sjedim sama za jednim stolom ,

Sviraci mi sviraju a ja suze lijem,

Tebe  nije briga kako se osjecam,

Zelja mi te imati ali to ne smijem.

I ti si sam za drugim stolom,

I tebe tamo tjese sviraci,

Boli me dusa nijemo te gledam ,

Uzdah se otima sve jaci i jaci.

I tvoj se pogled vrlo cesto otme,

Pogledas me hrabro ocima me pijes,

Znam da si hrabar ti uvijek bio,

A i ti meni sad prici ne smijes.

Ti punis case i zoves konobara,

Jednu po jednu redas po stolu,

Ja skamenjena pogled obaram,

Ja sam se predala potpuno bolu.

Dokle ce svirati ovi sviraci,

Ti im places jer ne zelis kraj,

Privlacis mene sve vise i vise,

Naruci mi pice i sa mnom uzivaj.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

18/2/2023

Autorska prava zadrzana

Foto sa interneta

I ti si sam




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *