جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

JETË E LIRË!

Kujt i hynë në punë,urithi,

Keni parë urith të bardhë?

Tokës nën të i hap brazdat,

Ku t'a ngrej folenë mjellma?

Mbi një bimë pa asnjë rrënjë,

Mbi bimën pa degë,e pa farë?

Ku të qëndroj bilbili, thëllëza,

E ngrenë folenë dhe mbi strrall!

Duan aromën e pranverës,

Ditët i i duan si një ditë maji!

Fluturat e brishta,në lëndina,

Me krahët e tyre shkruajnë!

Vështroni bletën punëtore,

Dhe jetës i thoni më fal!

Të jetojmë si bleta punëtore,

Një lakuriqi nate,s'ja dua sevdanë!

Më bëni mbret,më keni vrarë,

Kalorës jam,por se kam një kalë!

Lus kalorës të bëhet im bir,

T'a jetoj jetën e të jetë i lirë!

05/02/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA.


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *