جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

MOJA JE PJESMA ELEGIJA

Ibrahim Ibrahimovic

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Ibrahim Ibrahimovic

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

MOJA JE PJESMA ELEGIJA

Prijatelji, pjevat' ću vam svakog dana,

kat je vrijeme tužno,pred kišu,

i kad vjetar zavija, kroz drveće i mrak.

Moja pjesma je elegija ispričana u noći,

ispjevana, mojoj dragoj, voljenoj,

ispjevana s više misli i zvijezda bezbroj.

Pjevao sam joj o proljeću,

o maju, ljubavi i cvijeću.

A sad mjesec je drugi

i u noći,

u velikoj...velikoj tugi,

bolu i samoći,

samo mi je pjesma ostala

i suzne oči,

da gledam sliku njenu,

umjesto nje,

da sanjam o njoj

najljepše sne

i to je sve...i to je sve!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *