جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

TË FALEM O ZOT!

E vështroja atë vogëlushe,

Larë në gjak,tek e nxorën,

Nga gjiri i tokës nga rrënojat,

Më theri,sa më dhëmbi shpirti,

Zemra mu copëtua,të lutem,

Të lutem o zot,merri të gjitha,

Mos mi vra filizat jetë gjatë,

Sythet e sa po çelur,jo më lulet,

Mbroj të gjitha lulet e njoma,

Sa vlen një jetë e tyre,nuk vlejnë,

Jo më ditët,të gjitha jetët tona,

Mos ma vra të ardhmen e kombit,

U përkas të gjitha kombeve,

Më quaj si të duash,të përulem,

Ndërtesat do t'i ngremë prapë,

Të përulem, të falem në gjunjë,

Se di si mundem tu kërkoj falje,

Më beso,

Ti e di sa shumë të besoj,

Jam i sigurt e di,e di vlerën e jetës,

Mohimin,

Nga goja juaj o Zot s'dua t'a dëgjoj,

Të them me shpirt dhe zemër,

AMIN!

Të lutem na e ruaj saharoshen, jetën!

TË FALEM,TË LUTEM O ZOT!

AMIN!

08/02/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA.


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *