جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Cula sam te




Tvoj me uzdah sinoc probudio,

Pola noci ja nemogu spavat.

Cula sam te kako si me sanj'o,

Daleko sam nemozes mi kazat.

Sto si tako dozvolio sebi,

Da te budim ja u pola noci.

Ni meni se vise neda zaspat,

Kad se sjetim da si u samoci.

I ja sam ti isto kao i ti,

Sve sam svoje posvetila tebi.

Moje misli sve su zarobljene,

Nikome ih drugom dala ne bih.

Jer one su tebi namjenjene,

I niko ih nemoze otkupit.

Tako si ih lahko osvojio,

Niko nezna kao ti postupit.

Zato mozes spavati u miru,

Jer i ti si u mojim mislima.

Nikada te nikom necu dati,

To slobodno mozes reci svima.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

14/3/2023


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *