جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Ako neces i ti sam ne idi

Zar me neces povesti sa sobom,

Svojoj maci da me ona vidi.

A ja znadem ona jedva ceka,

Ako neces i ti sam ne idi.

I ja sam se oduvijek nadala,

Pripremala za posjetu njenu.

Darove sam njoje spakovala,

Da posjetim ne poznatu zenu.

Ja sam stalno o tim razmisljala,

Nekada bih i suzu pustila.

Sto nemogu da odem kod

tvoih,

Zar sam nesto tako zasluzila.

Ja vjerujem da me mnogo volis,

I da ces me uvijek poslusati.

Kada dodjem do kapije tvoje,

Tvoja ce me majka docekati.

Moje ce se zelje ispuniti,

Kada dodjem ruku joj poljubim.

Primit ce me kao kcerku svoju,

I ja njoje postovanje nudim.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

24/4/2023

Autorska prava zadrzana




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *