جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

BESMRTNA PJESMA

Ako ti jave:umro sam

A bio sam ti drag

Možda će u tebi

Odjednom nešto posivjeti

Na trepavicama magla

Na usni pepeljasti trag

Dali si ikad razmišljao

O tome što znači živjeti?

Kao snijeg u toplom danu

U tebi djetinjstvo kopni

Brige....

Zar ima briga?

Tuge....

Zar ima tuga?

Po stepenicama mašte

U mladost hrabro se popni

Tamo te čeka ona lijepa,

Ali mudra i duga

I živi...

Potpuno živi!

Ne grickaj kao miš dane

Široko žvaći zrak

Prestigni vjetar i ptice

Jer svaka vječnost je kratka

Odjednom nasmijani

U ogledalu nekom

Dobiju strogo lice

Odjednom u ponekom uglu

Vreba po koja suza

Nevolje na prstima stignu

Godine postanu sivlje

Odjednom svijet,dok hodaš

Sve više ti je uzak

I osmjeh sve tiši i tiši

I nekako iskrivljen

Zato živi,ali potpuno

I ja sam živio tako

Za pola vijeka samo

Stoljeća sam obišao

Priznajem,pomalo luckast

Ponekad naopako

Ali nikad nisam stajao

Vječno sam išao

I išao

Ispredi iz svoje aorte

Pozlaćen konac trrajanja

I zašij popucala mjesta

Iz koji drhte čuđenja

I nikad ne zamišljaj život

Kao uplašen oproštaj

Već kao stalni doček

I stalni početak buđenja

A onda,već jednom ozbiljno

Razmisli što znači umrijeti

I gdje to nestaje čovjek

Što ga to zauvjek traži

Nemoj ići na groblje

Ništa nećeš razumjeti

Groblja su najcrnji vašar

I tužno pozorište

Igrajući se nemira

I svojih bezobličja

Zar nemaš ponekad potrebu

Da malo krišom zađeš

U nove slojeve razuma

U susjedne budućnosti

Objasnit ću ti to nekada

Ako me tamo nađeš

Znaš što ću ti učiniti

Pokvarit ću ti igračku

Koja se zove bol

Ako budeš odvažan

Ne lažem te

Ja izmišljam

Ono što mora postojati

Samo ga još nisi otkrio

Jer ga nisi ni tražio

Upamti:stvarnost je stvarnija

Ako joj dodaš nestvarnog

Prepoznat ćeš me po ćutanju

Vječni ne razgovaraju

Da bi nadmudrio mudrost

Odnjeguj vještinu slušanja

Veliki odgovori

Sami sebe otvaraju

Poslije bezbroj rođenja

I neki sitni smrti

Kad jednom budeš shvatio

Da sve to što si disao

Ne znači jedan život

Stvarno naiđi do mene

Da te dotaknem svjetlošću

I pretvorim u misao

I najdalja budućnost

Koja u sebi čuje

Svoje budućnosti glas

I nema prazni svjetova

To,čega nismo svjesni

Nije nepostojanje već,postojanje bez nas.


...


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *