جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Da ti samo kazem

Zelim biti soko koji nebom kruzi,

I da sletim nekad na tvoju kapiju.

Da ti samo kazem koliko te volim,

Napijem se suza iz tvojih ociu.

Kruzila bih nebom tebe posmatrala,

Krilima te svojim uvijek zastitila.

Od vijetra i kise i mutne oluje,

I od tebe nikad ne bih odlazila.

Nekad bi ti mogla na rame da sletim,

Da ti kazem samo da zbog tebe kruzim.

Znam da zelis znati da mi nedostajes,

Ako se ne slazes ja cu da produzim.

Pa ti onda gledaj u nebo visoko,

Kada ja nestanem nemoj da se kajes.

Ti znas samo koliko mene zelis vidjet,

Patis svakog dana ali ne priznajes.

Ja cu se izgubit odakle sam dosla,

Spustit se na zemlju svoje snove sniti,

A ti lutaj negdje i o sreci sanjaj,

Jer ti nikad vise neces srecan biti.

Autor:Dervisa Grabus

7/4/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *