جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

De mi kazi

Ruzo moja tako ti mirisa,

Ko te posla da meni mirises.

Ko te posla i gdje mi te ubra,

Da mi suze iz oka obrises

Ti mi dodjes uvijek iznenada,

I osmijeh mi naneses na lice.

A ja znadem da putujes dugo,

Jer ja volim takve lutalice.

Ko te posla de mi kazi pravo,

Gdje si rasla ko te zaljevao

Dal je samo mislio na mene,

I zato te za mene ubrao.

De mi kazi dal je ista re'ko,

Da li mese makar nekad sjeti.

Ja te molim istinu mi reci,

Mozda mu je druga na pameti.

Ruzo moja i latice tvoje,

Tvoj me miris potpuno opija.

Ja te molim istinu mu kazi,

Da nemogu bez njega zivjet ni ja.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

10/4/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *