جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dhe vjen një ditë

Fatbardha Berisha Budini

Titulli: Dhe vjen një ditë.

Dhe vjen një ditë,kur lulet nuk do çelin,në çdo stinë,

do thahen dhe nuk do të kthehen,në Tokë përsëri.

Dhe vjen një ditë,kur sytë nuk do të na shohin më gjelbërim,

çdo gjë do të thahet,nga Dielli gjithë

 përvëlim.

Dhe vjen një ditë, kur zogjtë, nëpër pemë më,nuk do të cicërrojnë,

me melodinë e tyre të ëmbël,nga gjumi më nuk do të na zgjojnë.

Në një udhëtim fundit të kësaj bote ata do të shkojnë.

Dhe vjen një ditë,kur në këtë Tokë nuk do të lindin, më fëmijë,

kjo botë do filloj të shkatërrohet dhe nuk do ketë më pjelluri.

Dhe vjen një ditë,kur nuk do të shohim më kafshë nëpër rrugë,

çdo krijesë që ka lindur do e ketë dhe një fund.

Dhe vjen një ditë,kur njeriu,për njeriun do bëhet armik,

etja për pasuri do ti errêsoj sytë dhe ti helmoj në shpirt.

Dhe vjen ditë,kur Dielli do të bëhet një me Tokën,

rrezatimi i tij do të shkatërroj gjithë

 botën.

Prandaj le ta jetojmë këtë jetë në paqe dhe na harmoni,

të jemi të dashur,të dhemshur me njëri-tjerin në shpirt.

Fier/1/4/2023

Albania



Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *