جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kad zakuca kraj

Da li znas da kraj ima svemu,

Lijepom i ruznom i svemu sto postoji.

Ja ti to pricam a ti nevjerujes,

Jer tvoj karakter niceg se ne boji.

Kad zakuca kraj na tvoja vrata,

Nemoj da se zato iznenadis.

Zato moras razmislit o tome,

I zapitat sebe dal'i sta lose radis.

Zapamti svaki sat i minutu,

Koja ti otkuca u drustvu mome.

Upisi je u svesku olovkom svojom,

I da je izbrise nedaj ni kome.

Toce ti uvijek dobro doci,

Kada ti suze budu niz lice lile.

Kasno ce ti biti ja sam od celika,

Nisi razmisljao kada su i u mene bile.

Pozdrav cu ti poslati po velikoj oluji,

Kada ga dobijes postaces jaci.

Nista vise neces dobiti,

Niti ces mene moci pronaci.

Bicu skrivena u necijoj dusi,

Neko ce prepoznati vrijednosti moje.

A ti pati i mastaj o tome,

Ali nikada neces saznat koje.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

12/27/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *