جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Necu se pomirit

Zasto bih se klela kad istina nije,

I ne bih se klela jer se boga bojim.

Istinu cu reci pa nek me i kosta,

Gresku kad napravim iza toga stojim.

Zasto neki ljudi kada greske prave,

Oni zele da ih drugom prebacuju.

I neznaju samo kolika je greska,

Sa lazima svojim oni sebe. truju.

Necu se pomirit niti dat za pravo,

Da naprave slavu a drugoga gaze.

Moraju da shvate oni mnogo grijese,

Stici ce ih kazna nek se dobro paze.

Nek za svoje greske svako odgovara,

Ja sam uvijek spremna i ni strah me nije.

Jer ih svako ima vise vec sto treba,

Neko nece priznat od svakog ih krije.

Hajde mo ih podjelit nek ih svako nosi,

Onda  nikad nikom nece tesko biti.

Jer su one nase mi smo ih pravili,

Moramo se uvijek s njima pomiriti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

2/4/2023



Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *