جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

Emmiliy Emma Wolf

ČEKAM

Već čekam vječnost,

mjesece i godine,

nakon mnogo seljenja,

mjenjanja adresa.

Valovi moranja su me bacali,

čekam pismo iz daljine,

znam da mi je napisano,

i davno poslano.

Poslano mi je putem ljubavi,

kud svjetlost sunca prolazi,

očekujem tu poruku,

čula sam obećanje,

jednom dok sam sanjala.

Ponekad razmišljam,

možda je već davno došlo,

na jednu od moji adresa,

a,mene na žalost

više nije bilo tu...

U nekom zaboravljenom gradu,

možda ga je neko otvorio,

ali ga nije razumio,

jer je pisano meni,

posebnim pismom ljubavi,

sa nepoznatim znacima,

sadržajem nerazumljivim,tuđim.

Ali da sam ga ja dobila,

ja bi sve to razumjela,

njegovu dušu i srce.

Bila bi veoma sretna,

a ja...još,uvjek ga čekam..

Emmiliy Emma Wolf



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *