جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ciganine druze

Zasviraj mi ciganine jednu pjesmu sada,

Starom violinom oronulih zica.

Ja cu tebi svoje kolo zaigrati,

Ja sam jedna mala srecna djevojcica.

Zasviraj mi pjesmu da me iz sna budi,

I da budem srecna ka'o ptica u letu.

Zasto ne bih svir'o jer ja pjesmu volim,

Ispunio zelju jednome djetetu.

Zasviraj mi druze jer ja nocu sanjam,

Staru violinu pod pendjerom svojim.

Uzivam u tome pa nek je i stara,

I ne zelim da se od pjesme odvojim.

Violino stara ti me uvijek tjesis,

Svaka tvoja zica u dusu udara.

Ne zelim se nikad od tebe odvojit ,

Ti si meni draga neka si  i stara.

Ciganine druze molim te navrati,

I preberi svoje oronule zice.

Kada ja porastem svojim putem krenem,

Sjetices se nekad male djevojcice.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

17/5/2023




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *