جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

Danas

Danas još jedan umjetni osmjeh

i riječi izrečene radi reda

danas još jedan tužan pogled

kad bolno oko u daljinu gleda

danas još jedan tužan stih

koji se u mom oku rađa

danas i jedan dragi lik

kojega odnese stara lađa

znaš,baš mi se neda

a duša pušta razoran krik

i želi Bogu da se preda.

Kažeš,vrijeme je na našoj strani

polako,stignemo,molim te stani

a ja bi tako rado da stanem

u čarobnom trenutku mašte moje

da mi pokloniš oblak i nebo

i jednom momentu tišine tvoje

da mi očiste sol sa rane.

Ja se baš vjetra tako ne plašim

jer sad su moje misli lude

ispisano je ime tvoje

koje u mojem srcu bude

a pustim suzu kada se sjetim

ja nemam krila a želim da letim

Ti dušo moja,i kada krenem

ne želim nazad da se vratim

kao latica ruže venem

jer nemam snage da te pratim

Emmiliy Emma Wolf


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *