جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

I DOĐE MI ČEKANJE



I DOĐE MI ČEKANJE

Kao vjetar sto puše

bez pravca,

kao kiše koje unakrsno padaju,

kao sunce sto škrto šalje svoje zrake kroz magle,

Ostala bi vječno čekati

ali noge kao olovo teške,

bole ih sve životne greške,

misli te bole,

srce krvari,

ali ne mari,

Tražim smisao

svega toga,

da pitam Boga??

Nisam ni posljednja ni prva,

Osjećam umor,gubim

koncentraciju,

gubim ravnotežu,

dok obruči me stežu,

sentimentalnosti i osjećaja,vidim,tome nema kraja..

Trenuci mi ne idu u prilog,

možda sutra,

jutro je pametnije od večeri,

sutra ću vjerovatno

više znati,

znam,produžavam agoniju,

minut ljubavi još sam tražila,

ali čini mi se,ko zna,možda dobijem sutra..

Emma...


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *