جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

JEDNOG DANA

Jednog dana

srest ćemo se

u tvome gradu

o kojemu sam ja

često maštala..

Srest ćemo se

pri zalasku sunca..

Stajat ćemo

jedan naspram drugoga.

Znat ćemo

da smo se

cijeli život čekali.

Dok će vjetar

lagano mrsiti

moju kosu

ti ćeš u mene gledati

kao u duha,

nećeš vjerovati

da sam to ja,

pitat ćeš se tiho

kako je došla

iz tolike daljine.

Bit ćemo

jedan drugome

nestvarni..

Shvatit ćemo

da nas je vrijeme

pojelo,

pojele su nas daljine

i čekanja.

Sve je pojelo

našu čeznju,

našu nadu..

Posljednji zraci sunca

milovat će nas.

Kao da nam žele reći,

drugi put,

u drugom životu.

Potrudit ću se

da se u životu

sretnete na vrijeme.

Pružit ću

vašoj ljubavi nadu,

rodiću vas

u istom gradu,

između vas

neće biti

široki oceana,

ni izgubljeni dana,

živjet ćete ljubav.

Sada,sa mojim zalaskom,

zalazi mogućnost svaka,

jer poslije dana,

moja zraka

gubi snagu i moć.

Za sve je kasno,

ona je stigla kasno,

brod je plovio dugo,

bez kapetana.

Plutao nasumice morem,

prošlo je mnogo dana,

prošla je naša nada,

ostala samo balada.

Za sve je kasno,

možda čak i

za oproštaj.

Bez riječi,tiho i dostojanstveno,

stavit ćemo našu čeznju

ponovo u svoje snove,

još jednom

tužno se pogledati,

i proći jedan

pored drugog

kao stranci.

Pokušati krenuti

prema zaboravu..

Emmiliy


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *