جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Krasicu vam svima zivote



Zelim da budem pjesnik za uvijek ,

 Da ne spavam i da samo pisem.

Da srecu donosim svim ljudima,

Da oni osjete kako dusom disem.

Svako slovo sto napisem svoje,

Ja cu ga napisati vama svima.

Krasicu vam svima zivote vase,

I osvjezit sve sto u vama ima.

Provirit cu nekad na prozore vase,

Da vidim da li ste budni ili spavate.

Pokricu vas bijelom plahtom od mojih slova,

A vi u miru divne snove sanjajte.

Popicu nekad i kahvu s vama,

Jer moje misli odlaze daleko.

Pravicu vam drustvo i osmijeh vam dati,

Jer uvijek vam srecu donosi neko.

Zelim da se moja olovka nikad ne isprazni,

Njezina tinta veoma je skupa.

Ona je za mene veoma vrijedna,

Jer ona danju i nocu luta.

Ona udje u srca svacija,

Urezana duboko i svako je cijeni.

Svu svoju srecu prenosim i dajem,

I nije me briga dal ce ostat meni.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

2/5/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *